Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Μετρό Θεσσαλονίκης: το σήριαλ με το Παπάφειο τέλειωσε, ο σταθμός θα κατασκευαστεί!

Καμπάνες ..χαράς ήχησαν εχτές στη Θεσσαλονίκη μετά την συνάντηση που είχαν ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κος Άνθιμος, Δήμαρχος της πόλης κος Μπουτάρης και ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό κος Τσίτουρας. Ο λόγος δεν είναι άλλος από την απόφαση για την επίλυση του προβλήματος μεταξύ του Παπάφειου Ιδρύματος και της Αττικό Μετρό.
Αυτή η εξέλιξη λύνει ένα πρόβλημα 18 μηνών και ανοίγει διάπλατα την κατασκευή του σταθμού ΠΑΠΑΦΗ που υπήρχαν φόβοι ακόμα και για την διαγραφή του από το έργο κατασκευής της πρώτης βασικής γραμμής της πόλης. Η μεγάλη κόντρα μεταξύ ιδρύματος και Αττικό Μέτρο λήγει με τους κατοίκους της περιοχής να είναι ανακουφισμένοι από την θετική εξέλιξη.
Ο σταθμός ΠΑΠΑΦΗ είναι ένας σημαντικός σταθμός καθώς επηρεάζει περίπου 100.000 κατοίκους της πόλης και θα εξυπηρετεί τις συνοικίες της Τριανδρίας και της Τούμπας. Η κατασκευή του αναμένεται να ξεκινήσει το επόμενο χρονικό διάστημα και αφού τακτοποιηθούν όλες οι λεπτομέρειες της συμφωνίας των δύο πλευρών.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Αττικό Μετρό «μετά από ειλικρινή και διεξοδική συζήτηση , συμφωνήθηκε από όλα τα μέρη η άμεση υλοποίηση του σταθμού για το καλό των πολιτών της Θεσσαλονίκης. Απομένουν μερικές τελευταίες διευθετήσεις για την πλήρη επίλυση του θέματος. Πιστεύουμε ότι σύντομα ένα ακόμα εργοτάξιο θα συμπληρώσει το πρόγραμμα κατασκευής του μεγάλου αυτού εθνικού έργου στην πόλη της Θεσσαλονίκης».
Να θυμίσουμε ότι ο Μετροπόντικας έχει ήδη περάσει από τον χώρο που θα κατασκευαστεί ο σταθμός και βρίσκεται πλέον στον σταθμό ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την οικονομική επιβάρυνση κατά περίπου 15.000.000 ευρώ για να καθαιρεθούν οι σήραγγες και να κατασκευαστεί ο σταθμός.
Η χτεσινή εξέλιξη ήταν η κατάληξη ενός σήριαλ που τα είχα όλα. Εντάσεις, ενστάσεις, δικαστικές μάχες, ακόμα και ... ξύλο μεταξύ εργατών του Μετρό και εκπροσώπων του ιδρύματος (πέρυσι τον Ιούνιο). Απειλές εκατέρωθεν και σχόλια που τελικά όλα θα μείνουν για το καλό των πολιτών της Θεσσαλονίκης στο χρονοντούλαπο ως ένα από τα ευτράπελα της κατασκευής της βασικής πρώτης γραμμής της πόλης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου